A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти та молоді виконавчого комітету Зіньківської міської ради

Матеріали районної серпневої конференції 2017 року з питання «Освіта Зіньківщина на шляху впровадження Нової української школи: підсумки 2016-2017 навчального року та основні завдання на 2017-2018 навчальний рік»

Дата: 01.09.2017 11:16
Кількість переглядів: 545

                                             

Відповідно до плану роботи відділу освіти Зіньківської районної державної адміністрації на 2017 рік та з метою організованого початку 2017-2018 навчального року 29 серпня 2017 року у залі засідань Зіньківської районної ради відбулася педагогічна конференція.

Окрім педагогів, на зібрання запрошено голів міської, селищної, сільських рад.

 У пленарному засідання серпневої конференції взяли участь голова Зіньківської районної ради Нерозя Сергій Васильович, перший заступник голови Зіньківської районної державної адміністрації Хоменко Микола Іванович, депутат обласної ради Овчаренко Людмила Миколаївна.

Начальник відділу освіти Ю.П.Дахно виступив з доповіддю: «Освіта Зіньківщини на шляху впровадження Нової української школи: підсумки 2016-2017 навчального року та основні завдання на 2017-2018 навчальний рік». В обговоренні виступили: Білик Михайло Іванович, Лютенськобудищанський сільський голова; Коляда Людмила Станіславівна, директор Малобудищанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів; Жолоб Людмила Іванівна, вчитель історії і правознавства Човно-Федорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступені; Пругло Григорій Іванович, начальник Зіньківського відділення управління фонду соціального страхування  України у Полтавській області.

 З вітальним словом до педпрацівників звернулися голова Зіньківської районної ради Нерозя Сергій Васильович, перший заступник голови Зіньківської районної державної адміністрації Хоменко Микола Іванович, депутат обласної ради Овчаренко Людмила Миколаївна.

За якісну працю у підготовці навчальних закладів до нового 2017-2018 навчального року та створення відповідних умов для здійснення навчально-виховного процесу нагороджено подяками 13 педагогічних колективів району.

12 сільських голів нагороджено подяками за вагомий внесок по підготовці навчальних закладів до 2017-2018 навчального року.

 Почесною грамотою Зіньківської районної ради та Подякою Зіньківської райдержадміністрації нагороджено Курмаз Любов Самійлівну, директора Зіньківського будинку дитячої та юнацької творчості.


Список

запрошених на серпневу конференцію педагогічних працівників  (29.08.2017)

  1. Нерозя Сергій Васильович – голова районної ради.
  1. Водолага Анатолій Володимирович –  виконуючий обов’язки голови районної державної адміністрації.
  1. Загорулько Сергій Васильович- заступник голови районної ради
  1. Хоменко Микола Іванович – перший заступник голови районної державної адміністрації.
  1. Путря Олександр Олексійович – депутат обласної ради.
  1. Овчаренко Людмила Миколаївна – депутат обласної ради.
  1. Чикало Світлана Володимирівна -  голова постійної комісії Зіньківської районної ради з питань освіти, охорони здоров'я, материнства, соціального захисту населення, культури, туризму, фізкультури і спорту
  1. Головко Іван Михайлович  - начальник Зіньківського РС Головного управління ДСНС України в Полтавській області.
  1. Безпалий Олександр Валентинович – головний лікар Зіньківської центральної районної лікарні.
  1. Рись Андрій Андрійович – головний лікар комунального закладу «Зіньківський  центр первинної медико-санітарної  допомоги» Зіньківської районної ради 
  1.  Мороз Станіслав Григорович -  виконуючий обов’язки  начальника управління Держпродспоживслужби у Зіньківському районі.
  1.  Власенко Андрій Ігорович – начальник Зіньківського відділення поліції  Гадяцькому відділення поліції ГУНП у Полтавській області,  капітан поліції.
  1.  Шулик Наталія Петрівна  – головний  редактор районної газети «Голос Зіньківщини».
  1.  Чут Надія Гаврилівна – головний редактор районного радіомовлення.
  1.  Пругло Григорій Іванович - начальник Зіньківського відділення управління фонду соціального страхування України у Полтавській області.
  1.  Голови міської, селищної, сільських рад району.

     

Список виступаючих на

серпневій педагогічній конференції 2017 року

 

  1. Дахно Юрій Петрович – начальник відділу освіти райдержадміністрації.
  2. Нерозя Сергій Васильович – голова районної ради.
  3. Хоменко Микола Іванович – перший заступник  голови районної державної адміністрації.
  4. Овчаренко Людмила Миколаївна – депутат обласної ради (за згодою).
  5. Білик Михайло Іванович– Лютенськобудищанський  сільський голова.
  6. Коляда Людмила Станіславівна – директор Малобудищанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
  7. Жолоб Людмила Іванівна – вчитель історії і правознавства  Човно-Федорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Список  нагороджених педагогічних працівників району на серпневій конференції 2017 року

 

Почесна грамота Зіньківської районної ради

 

1. Курмаз Любов Самійлівна – директор Зіньківського Будинку дитячої та юнацької творчості.

 

Подяка відділу освіти райдержадміністрації

 

   1. Мартосенко Надія Олексіївна – Попівський сільський голова

   2. Верес Олександр Борисович – Тарасівський сільський голова

   3. Хоменко Сергій Іванович – Власівський сільський голова

   4. Переятенець Ярослав Олексійович – Великопавлівський сільський голова

   5. Чуть Олексій Григорович – Човно-Федорівський сільський голова

   6. Баран Володимир Васильович – Ставківський сільський голова

   7. Іванченко Борис Сергійович – Батьківський сільський голова

   8. Манойло Світлана Олексіївна – Артелярщинський сільський голова

   9. Білик Михайло Іванович – Лютенськобудищанський сільський голова

   10. Загорулько Володимир Григорович – Дейкалівський сільський голова

   11. Калениченко Микола Михайлович – Першотравневий сільський голова

   12. Дядечко Борис Іванович – Малобудищанський сільський голова

   13. Трудовий колектив Опішнянської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів           (директорГаврільєв Станіслав Миколайович

   14. Трудовий колектив Артелярщинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів (директор Довгаль Михайло             Володимирович)

   15. Трудовий колектив опорного закладу «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 Зіньківської районної ради Полтавської області» (директор Сідак Людмила Сергіївна)

   16. Трудовий колектив Дейкалівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (директор Яременко Людмила Василівна)

   17. Трудовий колектив Малобудищанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ( директор Коляда Людмила Станіславівна)

   18. Трудовий колектив Човно-Федорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (директор Троцька Валентина Петрівна)

   19. Трудовий колектив Попівської загальноосвітньої школи І ступеня (в.о. завідувача Борисюк Наталія Григорівна)

   20.  Трудовий колектив Заїченської загальноосвітньої школи І ступеня (завідувач Петренко Наталія Олександрівна)

   21. Трудовий колектив Лютенськобудищанського  дошкільного навчального закладу дитячого садка «Берізка» (завідувач Горопашна Лариса Сергіївна)

   22. Трудовий колектив Пірківського дошкільного навчального закладу дитячого садка «Світанок» (завідувач Шапар Катерина Андріївна)

   23. Трудовий колектив Новоселівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад» (в.о. директора Кожевник Валентина Дмитрівна)

   24. Трудовий колектив Високівського дошкільного навчального закладу дитячого садка «Світанок» (в.о. завідувача Рокитянська Віра Олександрівна.

25. Трудовий колектив Опішнянського будинку дитячої та юнацької творчості (директор Щербак Зоя Макарівна)

 

                                                Подяка Зіньківської районної державної адміністрації

        1. Курмаз Любов Самійлівна – директор Зіньківського будинку дитячої та юнацької творчості.

 


Матеріали

районної серпневої конференції 2017 року з питання

«Освіта Зіньківщина на шляху впровадження Нової української школи: підсумки 2016-2017 навчального року та основні завдання на 2017-2018 навчальний рік» 

 

     Зміни в політичному, соціально-економічному житті нашої країни, зростаючі вимоги суспільства до якісної освіти спонукають як до радикальних реформ в українській освіті, так і до поступових кроків для її удосконалення.

     На сьогодні триває реформування освітньої галузі нашої держави, мета якого - стати розвиненою європейською державою, нарощувати свій науково-освітній потенціал.

     Освіта є основою прогресу людства.   У зв’язку з цим перед освітянами стоїть завдання формування в молодих українців таких якостей, як: прагнення до навчання упродовж усього життя; постійний пошук найкращих шляхів розв’язання життєвих проблем; готовність своєю навчальною, а потім і фаховою працею закласти базу власного соціального успіху і зробити внесок у громадську, державну справу. Ідеологією цієї  реформи має стати концепція «Нова українська школа». Відповідно до цих пріоритетів упродовж минулого навчального року  за активної підтримки органів місцевої влади,  місцевого самоврядування, батьківської громадськості вживалися заходи для забезпечення функціонування галузі освіти району, її подальшого розвитку, створення умов для рівного доступу мешканців регіону до якісної освіти.

       Освітяни району працюють над створенням школи, яка б виховувала учнівську молодь, здатну успішно жити в оновленому суспільстві, забезпечила б виховання національної свідомості учнів різних вікових груп, щоб у загальноосвітніх навчальних закладах панував український національний дух, виховувалось нове покоління українських громадян. У зв’язку з цим істотно змінився дизайн навчальних та дошкільних закладів району, атмосфера кабінетів і коридорів наповнена національним змістом та державною символікою 

     Наші діти є свідками Революції Гідності та військових дій на Сході країни. Суспільно-політична ситуація, що склалася в нашій країні, вимагає нових підходів у виховній роботі. Одним з пріоритетних напрямків є військово-патріотичне виховання із залученням громадських організацій та учасників бойових дій.

     Прикладом такої роботи є проведення семінару для вчителів курсу «Захист Вітчизни» спільно з Полтавським військово-спортивним центром «Воїн» на тему «Стрілецька зброя та поводження з нею» 

     Вже традиційно в нашому районі цьогоріч наприкінці квітня був проведений районний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-спортивної гри «Сокіл» («Джура»).  Передумовою проведення змагань на базі опорного закладу «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1» стало оновлення його матеріальної бази за кошти районного бюджету, а саме: закуплено туристичне спорядження (103 тис.)  та відновлено роботу шкільного тиру, в який придбано шість пневматичних гвинтівок (19,2 тис).

     На виконання рішення координаційної ради з національно-патріотичного виховання при ОДА від 20.04.2017 року на базі опорного закладу створено центр національно-патріотичного виховання шкільної молоді. У цьому році за кошти районного бюджету проведено ремонт кабінету курсу «Захист Вітчизни» відповідно до Положення (69,7 тис.)  Завершуються роботи по реконструкції надвірних споруд для виконання програми курсу «Захист Вітчизни» (21 тис.).

     Справжні патріоти успішно формуються в активній практичній діяльності, яка поліпшує умови життя, підвищує національний і духовний рівень народу. Волонтерський рух у районі став консолідуючим чинником дітей, батьків, вчителів та громади. Допомога воїнам АТО стала невід’ємною складовою життя учнівських та педагогічних колективів. Згуртованість волонтерських загонів продемонстрована на районному зльоті.

     Однією із складових національно-патріотичного виховання учнівської молоді є краєзнавчо-пошукова робота. Пріоритетним напрямком краєзнавчої роботи є дослідження історії закладів освіти Зіньківського району. Всього підготовлено 56 енциклопедичних нарисів. Більшість побудовані на документальних джерелах, спогадах очевидців, матеріалах періодичної преси. Всі вони пройшли апробацію до шостого тому видання «Полтавіка. Полтавська енциклопедія», розділ «Освіта і наука».

     З першого вересня 2017 року планується ввести в штатні розписи навчальних закладів І-ІІІ ступенів 0,5 ставки посади керівника гуртка з військово-патріотичного напрямку, а також години для організації роботи секцій загальнофізичної підготовки.

     Забезпечення належного навчального процесу – є одним із головних завдань освіти. Результативність цієї роботи, в значній мірі, можна прослідкувати через результати зовнішнього незалежного оцінювання випускників 11-х класів. 

     Обов’язковим предметом для складання ДПА через ЗНО є українська мова. Із 171 учня, очної форми навчання, 105 (61,4%) виконали тести на «достатньому» і «високому рівнях», але поряд з цим 8 (4,7%) учнів із 8 шкіл справились із завданнями на «початковому» рівні.

     Вибірково-обов’язковими предметами для державної підсумкової атестації визначені історія України та математика.  Складали тести з цих дисциплін, відповідно 112 та 101 учні. Кращих результатів досягнуто у вивченні історії України, 14 (12,5%) мали «високий» рівень та 36 (32,1%) «достатній». Тести з математики були складнішими і в підсумку 10 (9,9%) «високих» результатів та 33 (32,7%) «достатніх». Початковий рівень знань мають 4 учні (3,6%) із 4 шкіл з історії України та 10 учнів (9,9%) із 6 шкіл з математики.

     Вибірковими були предмети: біологія, географія, фізика, хімія, іноземні та російська мови. Приймали участь у тестуванні з даних предметів від 71 (біологія) до 4 (хімія) учнів. Тому аналіз результатів по названих предметах носитиме досить суб’єктивний характер. 

     В найближчій перспективі зовнішнє незалежне оцінювання очікує випускників 9-х класів та випускників училищ, ліцеїв, коледжів, технікумів.

     У 2016-2017 н.р. 16 учнів Зіньківського району були визнані переможцями І (районного) та взяли участь у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. На обласному етапі команда Зіньківського району завоювала 11 дипломів, з них за І місце – 1, за ІІ місце – 3, за ІІІ місце – 7. Учень Опішнянської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Івченко Артем взяв участь у ІІІ (всеукраїнському етапі), де був нагороджений дипломом за ІІІ місце.

     До 1 вересня 2018 року буде проведено підготовку вчителів, які працюватимуть з учнями перших класів, з 2018 року першокласники підуть у 12-річну школу. Введення додаткового дванадцятого року - це те, що лежить на поверхні реорганізації, а всередині належить повністю замінити освітні програми, ввести нові методики викладання, провести перепідготовку вчителів, створити матеріальну базу.

     У початковій школі учні перші два роки проходять адаптацію, де не передбачено оцінювання та виконання домашніх завдань. У 3 і 4 класах діти починають отримувати знання з основних предметів, які зможуть успішно використовувати в середній школі. Ці та інші зміни у початковій школі будуть введені вже в цьому році.

     З 2018 року планується впровадження профільної старшої школи.

     У порівнянні з попереднім роком чисельність закладів освіти зменшиться на один.

     Надання освітніх послуг в районі у 2017-2018 навчальному році забезпечуватимуть п’ятдесят закладів. 

     Загальна середня освіта проводитиметься у 22 школах, двох навчально-виховних комплексах та в ДСХШІ І-ІІІ ступенів «Колегіум мистецтв у Опішні» ім. Василя Кричевського.

     До опорного закладу «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Зіньківської районної ради Полтавської області» приєднається філія «Зіньківська загальноосвітня школа І ступеня» (в попередньому навчальному році було створено три філії).

     Продовжать роботу Ставківський та Новоселівський навчально-виховні комплекси.

     Послуги з дошкільної освіти продовжуватимуть забезпечувати три заклади у міській місцевості та 18 у сільській.

     Позашкільну освіту представлятимуть спортивна школа, станція юних техніків та будинки дитячої і юнацької творчості м.Зінькова та смт.Опішня.    

Фінансування галузі

     На  підготовку  навчальних закладів Зіньківського району до нового навчального року, зміцнення їх матеріально-технічної бази та проведення капітальних ремонтів, за активного сприяння  і безпосередньої участі Народного депутата України Кулініча О.І. були залучені  кошти державної субвенції. Використання цих коштів дало змогу провести капітальні ремонти (заміна віконних та дверних блоків), будівництво, реконструкцію у 15 навчальних закладах району. Крім того, за кошти цієї ж субвенції в школи та дитячі садочки було закуплено обладнання для харчоблоків, сучасні мультимедійні комплекси, комп’ютерну та оргтехніку.

         Бюджет освітянської галузі 2017 році становить 105 млн. 774 тис. 503грн., а у 2016 році – 65 млн. 236 тис. 095 грн. Включаючи фонд заробітної плати, харчування, оплата енергоносіїв, придбання обладнання, капітальний ремонт та реконструкція. 

        

Фінансова допомога на утримання закладів освіти району надходить шляхом субвенції з місцевих бюджетів. 

 

         З 1 вересня 2017 року зросла заробітна плата працівників, які фінансуються з державного бюджету, а саме працівників загальноосвітніх навчальних закладів. 

         З 1 вересня на 2 тарифних розряди збільшується і зарплата решти педагогічних працівників району.

 

 

 

 

 

 

Дошкільна освіта 

      Продовжується модернізації дошкільної освіти, приведення навчально-виховного процесу в кожному дошкільному закладі у повну відповідність державному стандарту.

     18 дошкільних закладів району визнані підготовленими до початку навчального року, в трьох проводяться ремонтні роботи.

     У дошкільному закладі №2 м.Зіньків триває заміна віконних блоків. На час перевірки встановлено 42 віконні блоки із 61, розпочато виконання відкосів. В аварійному стані знаходиться фасад закладу, особливо незадовільний зовнішній стан будівлі з вул.Дроздівська. Назріває питання щодо ремонту систем водопостачання та водовідведення.

     В Шилівському дошкільному закладі завершується ремонт підлоги у ігровій кімнаті (вкладання леноліуму) та ремонт вхідного «пройому» в приміщення..

     Особливо непривабливий вигляд має дошкільний заклад у с.Велика Павлівка.

     Не здійснено ремонт фасаду приміщення, в жалюгідному стані утримуються вікна. Руйнуються дерев’яні конструкції вікон, відвалюється штукатурка на стінах та цоколі.      

     17 закладів розміщені у типових приміщеннях, 3 – на базі загальноосвітніх шкіл та один у пристосованому приміщенні (Ч.Федорівський ДНЗ – в минулому адміністративне приміщення).

     Вже багато років поспіль залишаються населені пункти, в яких відсутні ДНЗ (Пишненки, Шенгаріївка, Артелярщина, Василе-Устимівка, Заїченці). Питання відсутності ДНЗ вирішується шляхом підвезення дітей до найближчих населених пунктів, де функціонують дошкільні заклади або ж підготовка до навчання у першому класі проводиться на базі школи.

     В усіх закладах придбано іграшки, придбано а по можливості реставровано меблі, забезпечено якісний благоустрій територій.

     У 21 дошкільному закладі та 2 навчально-виховних комплексах виховується 952 дітей у 52 сформованих групах.

     Навчально-виховний процес здійснює 104 педагогічних працівники, з них 21 завідувач закладом.

     При 3 ДНЗ працює 4 медичних сестри, решта дошкільних закладів забезпечені обслуговуванням фельдшерів місцевих ФАПів на підставі договорів.

     Середня вартість харчування становить 17 гривень, батьківська доплата за один дітодень до 7 гривень. Харчування у Пірківському ДНЗ організоване за рахунок коштів ПСП «Комишанське» (керівник Зубко В.І.).

     Серед краще підготовлених дошкільних навчальних закладів комісія відзначила роботу по підготовці до нового навчального року колективи Л.Будищанського, Пірківського, Тарасівського, Високівського, Покровського, Проценківського ДНЗ.

 

Загальна середня освіта

     Продовжується робота щодо оптимізації мережі загальноосвітніх закладів району. 

Мережа загальноосвітніх закладів

     2016-2017 навчальний рік:

         - школи І ступеня – 5 (з них 1 філія і 1 НВК), учнів – 48, класів – 3;

         - школи І-ІІ ступенів – 8 (з них 2 філії), учнів – 377, класів – 46;

         - школи І-ІІІ ступенів – 15, учнів – 2305, класів – 174;

         - всього 28 шкіл (з них з філії), 2730 учнів, 223 класи.

     Перспектива 2017-2018 навчального року:

         - школи І ступеня – 6 (з них 2 філії і 1 НВК), учнів – 53, класів – 7;

         - школи І-ІІ ступенів – 7 (з них 2 філії), учнів – 303, класів – 38;

         - школи І-ІІІ ступенів – 15 (з них 1 НВК), учнів – 2316, класів – 170;

         - всього 28 шкіл (з них 4 філії), 2696 учнів, 210 класів. Остаточні результати будуть відомі станом на 08.09.

 

     У відповідності до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (документ 911-19, прийняття 24.12.2015) Розділ ІІ. «Прикінцеві положення» п.4 «Постановити, що з 1 вересня 2016 року фінансування загальноосвітніх навчальних закладів (крім закладів початкової школи), кількість учнів у яких становить менше 25 осіб, за рахунок освітньої субвенції не здійснюватиметься».

     За перспективними даними у Пірківській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів чисельність учнів становитиме – 19, тому фінансування цього закладу не буде здійснюватись за рахунок державного бюджету.

      У 28 загальноосвітніх закладах (в тому числі 4 філії і 2 НВК) планується охопити навчанням 2696 учнів, що на 36 осіб менше ніж у попередньому навчальному році. Зменшення чисельності учнів пояснюється більшою зацікавленістю випускників 9-х класів навчанню в училищах, ліцеях, коледжах, технікумах.

     За останні п’ять років вперше очікується зменшення кількості першокласників із 325 (2016р.) до 298. Для порівняння, у 2009 – 2011 роках чисельність першокласників знаходилась в межах 240.

     Відбудеться збільшення чисельності учнів у опорному закладі м.Зіньків на 18 учнів (512 без врахування філій), Дейкалівській і Пишненківська школи на 10 учнів. В решті шкіл чисельність учнів лишається майже незмінною, або ж відбудеться зменшення. Найбільший чисельний спад учнів у Лютенськобудищанській та Пірківській школах, відповідно на 12 та 8.

     У Лютенськобудищанській школі не виконано наказ відділу освіти від 16.05.2017 №  95 «Про підготовку закладів освіти району до  організованого  початку 2017-2018 навчального року», п.4. Керівникам загальноосвітніх,     дошкільних та позашкільних навчальних закладів району, п.п.4.8. До 31.08.2017 р. провести набір учнів до 1-х та 10-х класів, забезпечити раціональне укомплектування всіх класів.

      З двох передбачуваних учнів ніхто не виявив бажання навчатись у першому класі. Всі вісім випускників 9-го класу вибрали для подальшого навчання заклади міст Полтави та Гадяча.

     У Кирило-Ганнівській школі, із 7 випускників 9-го класу, 3 навчатиметься у іншому загальноосвітньому закладі, 4 в училищах і коледжах.

     Наповнюваність класів, у порівнянні з попереднім роком, збільшується і становитиме 10,0 учнів (9,7 попередній рік). По закладах міста даний показник становить 21,7 учня.

     Остаточна кількість учнів буде визначена при формуванні мережі станом на 5 вересня поточного року.

     Потребуватимуть підвезення близько 400 дітей загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів, що проживають у сільській місцевості.

     Підвіз учнів забезпечуватиме десять шкільних автобусів. Надаватимуть допомогу у підвозі місцеві підприємства та міська, селищна і сільські ради.

     Навчальний процес у загальноосвітніх закладах здійснюватиме 445 педагогічних працівників. Першочергово вакантні посади запропоновані працівникам Зіньківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 3, яка реорганізується на ступінь нижче з 01.09.2017 року.

     В більшості закладів освіти проведена заміна віконних і дверних блоків на теплозберігаючі. До замінених в попередні роки додалось у 2017 році 622 віконних та 15 дверних блоків і ця кількість не остаточна. Плануємо заміну значної кількості вікон у Зіньківській школі №2, Ставківському НВК, будинку дитячої та юнацької творчості м.Зіньків.

     Але залишаються невирішені питання та незавершені роботи.

     У Пірківські школі не опалюються приміщення спортивної кімнати та майстерні.

     В Бобрівницькій школі, в найближчий час, необхідно замінити частину підлоги у спортивній залі, поновити відмостку, провести ремонт системи водовідведення в туалетах і їдальні (частина дощок вражена «грибком», система має тривалий час експлуатації).

     У Тарасівській школі потребує ремонту покрівля між навчальними корпусами та над входом до закладу.

      Попівський навчальний заклад потребують придбання і встановлення електроплити.

      В Кирило-Ганнівській школі потребують заміни меблі для їдальні, електрична плита, поповнення спортивної бази, пофарбування або ж заміна класних дошок. 

      У Човно-Федорівській школі  необхідно провести ремонт їдальні та покрівлі навчального корпусу..

     У Ставківському НВК не проведено поточні ремонти у спортивній залі та автокласах.

     Залишається проблемою придбання та встановлення комерційних вузлів обліку газу у 8 закладах освіти. А саме: Великопавлівська, Дейкалівська, Лютенськобудищанська, Малобудищанська, Проценківська, Тарасівська, Удовиченківська школи та Опішнянський дошкільний заклад.

     Не залишається осторонь зміцнення навчально-матеріальної бази загальноосвітніх закладів. Навчальні заклади отримали сучасні засоби навчання (ноутбуки, комп’ютери, дошки, екрани, копірувальну техніку і інше).

      Протягом червня 2017 року бібліотекарі всіх шкіл району провели інвентаризацію бібліотечних фондів навчальної літератури. Ця робота дала можливість розкрити зміст книжкових фондів, вияснити питання щодо  перспектив забезпечення навчальною літературою державного компоненту навчання на 2017-2018 навчальний рік учнів 1-11 класів як конкретної школи, так і району в цілому.

     За результатами інвентаризації  у бібліотечних фондах шкіл району (станом на 01.07.2017 року) забезпеченість становила:

1-4 кл.- 99%, 5-9 кл.-99%, 10-11 кл. – 94%;   1-11 – 98%.

      Не вистачає підручників для 2, 3 та 5 класів, у зв’язку із збільшенням контингенту учнів.

      З першого вересня  учні дев’ятих класів працюватимуть за новими підручниками.  Днями    (за  планом  завозу підручників  для 9 кл.) з бази-магазину «Освітатехпостач» отримано 3913 примірників навчальної літератури, що становить 45% від загальної потреби.

     В опорному закладів «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1» споруджується спортивний майданчик із штучним покриттям.

     У Покровській школі споруджено спортивний майданчик, залишилось вкласти штучне покриття.

     Проведено якісні ремонти спортивних зал у Зіньківській №1, Лютенськобудищанській, Артелярщинській, Удовиченківській школах.

     Гарний вигляд мають більшість загальноосвітніх закладів району. Якісно проведено ремонт класних приміщень, коридорів, рекреацій. Пофарбовано приміщення всіх закладів, по мірі можливості і потреби проведено заміну лінолеумного покриття підлог, замінено освітлювальні прилади, відремонтовано учнівські меблі, класні дошки.

     Серед краще підготовлених слід назвати опорний заклад «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1 Зіньківської районної ради Полтавської області», Дейкалівську, Човно-Федорівську, Пишненківську, Малобудищанську загальноосвітні школи І-ІІІ ступенів, Шенгаріївську, Артелярщинську загальноосвітні школи І-ІІ ступенів, філію «Власівська загальноосвітня школа І ступеня», Попівську загальноосвітню школи І ступеня.

Позашкільна освіта

     Повністю підготовлені до навчального року станція юних техніків та спортивна школа. У будинках дитячої та юнацької творчості проводяться роботи по заміні віконних та дверних блоків.

     У спортивній школі виконано якісний ремонт внутрішніх туалетів та душових.

     Навчально-виховний процес у 4 позашкільних навчальних закладах здійснюватимуть 34 педагогічних працівники та тренери.

 

     Заняття у загальноосвітніх навчальних закладах району розпочнуться 04.09.2017року, а 1 вересня у всіх школах району пролунають перші дзвоники і будуть проведені святкові урочистості – «День знань».

     Вітаю всі педагогічні колективи, керівників навчальних закладів, батьків учнів з початком нового навчального року і  запрошую Вас на свято.


Рекомендації

районної серпневої конференції педагогічних працівників

«Освіта Зіньківщини на шляху впровадження Нової української школи: підсумки 2016/2017 навчального року та основні завдання на 2017/2018 навчальний рік»

29 серпня 2017 року

Переглянувши відеопрезентаційні матеріали та обговоривши досягнення  освітян Зіньківщини на шляху до Нової української школи, районна конференція педагогічних працівників   рекомендує:

1. Відділу освіти райдержадміністраціЇ:

1.1. на виконання доручення голови облдержадміністрації продовжити роботу щодо створення опорних шкіл і належних умов навчання в них для забезпечення рівного доступу до якісної освіти; 

1.2. продовжити роботу з розширення мережі груп дошкільних навчальних закладів відповідно до потреб населення;

1.3 продовжити роботу з повноцінної модернізації матеріально-технічної бази навчальних закладів шляхом створення умов для інклюзивної освіти, організації підвезення, обладнання кабінетів комп’ютерною технікою сучасними засобами навчання, придбання шкільних автобусів на умовах співфінансування; 

1.4. забезпечити створення умов для розвитку пошуково-творчої активності та дослідно-експериментальної діяльності  педагогічних кадрів, систему мотивації вчителів.

1.5. забезпечити умови до запровадження у 2018 році нового стандарту початкової освіти як першого важливого компоненту освітньої реформи з урахуванням вимог наказу Міністерства освіти і науки від 13.07.2017 № 1021 “Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня”;

1.6. ужити заходи для безпечного перебування дітей у закладах, зокрема, при перевірці готовності шкіл до нового навчального року та роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років; звернути першочергову увагу на технічний стан приміщень, дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки, недопущення порушень технічного супроводу ремонтних робіт;

1.7. забезпечити інтеграцію дітей із особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір шляхом створення умов в дошкільних навчальних закладах, в інклюзивних класах шкіл, передбачити можливість створення інклюзивного ресурсного центру;

1.8. ужити заходів щодо збереження мережі позашкільних навчальних закладів, закладів відпочинку та створення належних умов перебування дітей у них;

1.9. розробити районну Комплексну програму розвитку освіти Зіньківського району на 2018 - 2021 роки, враховуючи сучасні вимоги та потреби.

 

2. Зіньківському районному методичному кабінету:

2.1. продовжити впровадження SТЕМ-освіти на Зіньківщині з урахуванням методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо впровадження SТЕМ-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік;

2.2. здійснити науково-методичне забезпечення організації заходів з патріотичного виховання усіх учасників навчально-виховного процесу, які сприятимуть формуванню у дітей та утвердженню у педагогів і батьків національних цінностей, що притаманні громадянину України, підтримують прагнення кожної особистості до духовного, інтелектуального, творчого та фізичного розвитку задля розквіту держави в цілому;

2.3. забезпечити методичний супровід виконання інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році;

2.4. забезпечити науково-методичний супровід професійного розвитку педагогічних працівників в умовах  глобалізації та відкритості інформаційного освітнього простору, активніше запроваджувати дистанційні форми навчання, пропагувати та ширше використовувати можливості формальної, неформальної та інформальної освіти для професійного розвитку педагогічних, методичних та управлінських кадрів;

2.5. забезпечити методичний супровід виконання методичних рекомендацій МОН України про викладання навчальних предметів у ЗНЗ району у 2017-2018 навчальному році

2.6. забезпечити методичний супровід та виконання плану заходів щодо реалізації проекту «Вчимося жити разом».

 

           3. Керівникам загальноосвітніх  навчальних закладів:

3.1.Пріоритетними напрямками з удосконалення управління навчальними закладами вважати:

            - удосконалення системи управління навчальним закладом, розвиток державно-громадського управління, делегування повноважень громадським структурам (ради закладу, піклувальні, батьківські, учнівські ради тощо) в умовах децентралізації;

            - створення інноваційного освітнього простору у контексті «опорна школа – філія загальноосвітнього навчального закладу;

            - постійне оновлення менеджерських  знань та умінь, саморозвиток та самовдосконалення керівника,  підвищення професійної  компетентності.

 

            3.4. Із метою модернізації кадрової політики:

            - забезпечити виконання заходів щодо підвищення якісного  складу педагогічних працівників шляхом заочного навчання  та здобуття другої вищої освіти;

- забезпечити участь педагогічних працівників району у дистанційних курсах, тренінгах у між курсовий період;

            - урахувати в замовленні на курси підвищення кваліфікації на 2018 рік потреби вчителів, які забезпечуватимуть реалізацію нових навчальних програм в умовах модернізації освіти.

 

            3.5. Із метою підвищення якості освіти:

            - забезпечити підвищення якості освіти шляхом оновлення змісту, форм і методів навчання та виховання,  впровадження компетентнісного підходу, програм допрофільної підготовки та профільного навчання, зміцнення матеріально-технічної бази, підвищення рівня  професійної компетентності педагогів;

            - забезпечувати формування в учнів компетентностей, що  знадобляться їм у сучасному світі: володіння іноземними мовами та інформаційними технологіями, уміння критично мислити, співпрацювати з іншими, навчатися упродовж життя, бути відповідальними громадянами своєї країни;

             - аналізувати результати ЗНО випускників із предметів, їхню відповідність річному оцінюванню та визначати якісний показник роботи всіх учителів;

            - використовувати результати ЗНО випускників під час фахової атестації педагогічних працівників, у ході розподілу педагогічного навантаження;

            - забезпечувати пріоритетний розвиток та функціонування української мови як державної, англійської мови як  мови міжнаціонального спілкування;

            - забезпечити  наступність на всіх рівнях шкільного навчання, адаптацію дитини до навчання в початковій, основній школі, виявлення проблем адаптаційного періоду та їх усунення;

            - приділити особливу увагу організації здобуття освіти дітьми з особливими потребами.

 

            3.6. Із метою удосконалення роботи з обдарованими дітьми:

- забезпечити підвищення рівня науково-дослідницької роботи з обдарованими учнями;

- забезпечити підвищення якості роботи  районної МАН та залучити до навчання в ній максимальної кількості обдарованих школярів;

- посилити контроль за цільовою підготовкою учнів  до участі в олімпіадах, конкурсах, Іnternet-олімпіадах.

 

            3.7. Із метою підвищення ефективності впровадження у навчально – виховний процес освітніх закладів інформаційно – комунікаційних технологій:

            - оновлювати базу даних загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів у інформаційній системі управління освітою;

            - постійно поповнювати сайти загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів;

            - залучати учнів та педагогічних працівників до участі в on – line, of - line проектах, програмах, експериментах, олімпіадах, конкурсах, Інтернет – заходах;

           - використовувати Інтернет – ресурси як засіб самоосвіти вчителя та учня;

- сприяти активному упровадженню дистанційного навчання  для дітей із особливими освітніми потребами

 

            3.7. Для удосконалення профільного навчання:

- проводити інформаційну роботу серед учнів 8-9 класів та їхніх батьків щодо вибору профілю навчання;

- проаналізувати реальні можливості запровадження певного профілю в школі.

 

           3.8. Із метою посилення заходів виховного впливу на учнівську молодь:

- забезпечити у кожному загальноосвітньому навчальному закладі розвиток системи національно-патріотичного виховання школярів;

- забезпечити розвиток у кожному класному колективі системи морально-етичного виховання учнів;

- осучаснити  зміст національно-патріотичного виховання в шкільних музеях через  вивчення історії України, регіону,  діяльності борців за волю України, учасників антитерористичної операції;

- сприяти впровадженню культурно-освітніх і виховних традицій козацької педагогіки

 

3.9. Із метою активізації роботи з військово-патріотичного виховання:

- створити належні умови для викладання предмету «Захист Вітчизни» та проведення військово-польових зборів для закріплення теоретичних знань на практиці;

- продовжити  роботу гуртків військово-спортивного профілю («Школа безпеки», «Сокіл» («Джура») тощо) на базі навчальних закладів;

- створити у шкільних музеях експозиції про учасників АТО, які навчалися, працювали у закладі, організовувати проведення зустрічей, виховних годин, волонтерських акцій тощо.

 

            3.10. Із метою розвитку здоров’язбережувальної  функції освіти:

-  забезпечити розвиток здоров’язберігаючого освітнього середовища;

здійснювати комплектацію матеріально-технічної бази спортивних залів загальноосвітніх навчальних закладів обладнанням, яке необхідне для якісного проведення уроків фізичної культури;

- збільшення вправ релаксації та оздоровчої гімнастики на уроках фізичної культури, особливо для дітей, які мають підготовчу та спеціальну медичну групи;

продовжити співпрацю  з сільськими, селищними головами в контексті сприяння у підвезення учнівської молоді на змагання усіх рівнів, участь учнів у районній та обласній спартакіада;

- збільшити якісний показник участі учнів навчальних закладів у районних та обласних змаганнях.

 

            3.11. Із метою посилення соціального захисту дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування:

            - забезпечити створення належних умов та соціального захисту при здобутті якісної освіти дітьми – сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, та учнями з особливими потребами;

- посилити  контроль за дотриманням чинного законодавства з питань захисту соціально-незахищених дітей;

            - забезпечувати психологічний супровід учнів у процесі навчання та виховання, підтримку дітей уразливих категорій.

 

            4. Керівникам дошкільних  навчальних закладів:

  4.1. Охопити  дошкільною освітою 100% дітей від трьох до шести (семи) років.

  4.2. Забезпечити рівень охоплення дітей 1-6 років дошкільною освітою не менше 85%.

  4.3.Здійснити заходи щодо створення оптимальних умов для реалізації вимог  Базового компонента дошкільної освіти.

  4.4. Продовжити роботу щодо організації сучасного освітнього середовища дошкільного навчального закладу, сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

  4.5. Здійснити заходи із забезпечення психологічного супроводу, вирішення проблем соціалізації дошкільнят.

 

              5. Керівникам позашкільних закладів:

- забезпечити  охоплення дітей позашкільною освітою, особливу увагу звернути на охоплення  дітей соціально-незахищених категорій та підлітків із девіантною поведінкою;

- вжити заходів щодо стовідсоткового охоплення позашкільною освітою дітей тимчасово-переміщених сімей, дітей, батьки яких є учасниками АТО;

- сприяти розширенню спектру сучасних освітніх послуг із урахуванням потреб та інтересів дітей району;

- забезпечити організацію високоякісної позашкільної освіти шляхом упровадження сучасних форм і методів роботи.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень